2011年9月25日星期日

寄情園藝

前陣子在討論區看到有網友成功種植出甜美的菠蘿,還說非常容易,引得我躍躍欲試,可是當想動手時超市竟然缺貨,唯有耐心等待,終於在上星期五買到了。


23 Sep 2011

@ 25 Sep 2011
前晚還是「青 BB」的菠蘿,今天中午已變成「黃 kum kum」

這天便把種植計劃赴諸實行,並騰出陽台上陽光最多的位子給它。


在 15 吋盆內注入約三成植土
並加入基肥

之後再注入植料
至大約八、九成滿

把菠蘿頂部的葉連同少許果肉切下,埋進土裡,注滿植土後澆水即成
(看見菠蘿頭竟然想起《無頭東宮》,好邪!)

菠蘿的肉,當然落入我們的腹中
期望明年吃到自家種植的成果

秋天來了,要預備過冬了。今天終於拍下已換盆的滄海遺珠,算是給「換盆大行動」來個完美的休止符。


仙人掌

豬籠草

玫瑰

雛菊

簕杜鵑



10 則留言:

  1. 呢期花墟好多果樹,有檸檬、無花果、橙、枇杷,仲有量天尺(花係覇王花,果實係火龍果)。

    回覆刪除
  2. 我最鐘意菠蘿
    有收成記得通知我喎

    回覆刪除
  3. 阿粉,我想食大樹菠蘿,種一棵吖

    回覆刪除
  4. 師妹:以前我有天台果時連葡萄都(搭棚)種埋呀,諗起都開心。

    大頭:我都希望有 ~~~

    鳴門:食你個頭!!!

    回覆刪除
  5. 師妹:早幾年試過種火龍果,失敗左 ~~~

    回覆刪除
  6. 意粉, 係咪真係得o架? 不如整條 link 參考下丫~

    回覆刪除
  7. 鳴門:想食 ... 自己種啦 ~~~

    ayclui:你講種菠蘿?討論區帖子可能唔係會員睇唔到。

    http://hkherp.org/newforum/forum.php?mod=viewthread&tid=24804&extra=page%3D1

    回覆刪除
  8. ayclui:即刻入會啦咁 ~~ :P

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。